تور دو ونیم روزه کویر مصر | برنامه تور کویر {بهار 1403} :

تخفیف تور کویر مصر | تور کویر مصر ارزان | تور کویر مصر {بهار 1403} بهترین تورهای گردشگری داخلی و خارجی | تور کویر گردی بهترین تور کویر مصر {بهار 1403}

پرداخت شما (تومان) :
2,970,000 تومان
10 %
تخفیف
3,300,000 تومان 330,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    کویر مصر

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    در صورت نداشتن تاریخ حتما قبل از خرید با آژانس چک نمایید.

    پس از ثبت نام کامل یکروز قبل از حرکت یا صبح روز حرکت اطلاعات حرکت ارسال میگردد.

    هر هفته چهارشنبه شب تا جمعه شب از تهران ، قم ، کاشان

    ساعت حرکت 20 روز چهارشنبه و برگشت ساعت 24 روز جمعه

    محل حرکت میدان آرژانتین یا میدان آزادی میباشد که اطلاع رسانی میگردد.

    ساعت و محل حرکت با توجه بر اعلام بیمه ممکن است متغیر بوده و روز حرکت اعلام خواهد شد.

    یه ربع قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید.

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید

    شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.



    ویژگی‌ها

    برنامه و خدمات تور 2/5 روزه کویر مصر

    گشتها: روستای گرمه،نخلستان، ارگ ۱۵۰۰ ساله گرمه، روستای مصر، دریاچه نمک، تخت عروس و .....

    (اتوبوس 44 نفره کلاسیک)

    یک شب اقامتگاه بومگردی گروهی کف خواب

    خدمات: 2 وعده صبحانه، 2 وعده نهار 1 وعده شام محلی تک منو

    بیمه مسافرتی، لیدر مجرب،یک شب اقامت در اقامتگاه بومگردی بصورت گروه

     وسایلی که در سفر به کویر مصر باید همراه خود داشته باشید
    • لباس مناسب(آستین بلند و پوشیده و ترجیحا همرنگ محیط اطراف)
    • کرم ضدآفتاب
    • عینک آفتابی
    • کلاه لبه‌دار
    • لباس گرم
    • چادر و کیسه خواب: درصورتی‌که بخواهید در دل کویر شب را به صبح برسانید.
    • جعبه کمک‌های اولیه
    • پماد یا دستبندی برای دفع حشرات
    • کفش مناسب پیاده‌روی در کویر
    • قمقمه آب

    بیمه حوادث گروهی مسافران  و همراهی لیدر مجرب و حرفه ای

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید الزامیست)

    هزینه ترانسفر محلی و ورودیه ها جداگانه با مسافر میباشد.

    (شامل ورودیه روستاها و مینی بوس رفت و برگشت به ییلاق)

    پذیرش و تخفیف ویژه گروهها و سازمانها

    بیمه حوادث گروهی مسافران  و همراهی لیدر مجرب و حرفه ای

    خرید و رزرو مسافر از سایت به منزله مطالعه شرایط و قبول آنها میباشد.


     

    توضیحات

    تور کویرمصر با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    در تور کویر مصر ایران با سفرهای دور ونزدیک هر هفته همراه باشید.

    اگر می‌خواهید یکی دو روزی را به دور از دغدغه‌های روزانه ، شلوغی‌ها و آلودگی‌های شهر باشید و آسمانی صاف و پر ستاره را تماشا کنید، سفر به کویر بهترین گزینه برای انتخاب است. کویر مصر یکی از کویر‌های دیدنی ایران است که در روستای مصر شهرستان خور و بیابانک (در استان اصفهان) واقع شده است. اکنون اگر می‌خواهید بدانید کویر مصر کجاست و با تفریحات و جاذبه های آن آشنا شوید باما همراه شوید.

    آیا از سفرهای تکراری به جنگل و دریا خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال یک سفر منحصر به فرد، خاص و فراموش نشدنی می‌گردید؟ بهترین گزینه برای شما، سفر به دل کویرهای دیدنی ایران است. ایران به صورت کلی یک کشور کویری محسوب می‌شود. به همین خاطر کویرها و بیابان‌های بسیار زیادی را در دل خود جای داده. از کویر مرنجاب تا کویر مصر، از کویر ورزنه تا کویر کاراکال، هر کدام زیبایی‌های بی‌نظیر خود را دارند. اکثر این کویرها در مرکز ایران و در نزدیکی استان‌های اصفهان و یزد قرار گرفته‌اند. کویر مصر یکی از همین کویرهای زیبا و دیدنی است که در استان اصفهان و در نزدیکی شهرستان خور و بیابانک واقع شده. کویر مصر یکی از زیباترین و بکرترین کویرهای ایران است و  در آن می‌توانید تفریحات مختلفی را تجربه کنید. پس اگر به دنبال یک سفر ماجراجویانه و متفاوت هستید، باید حداقل یک بار تور کویر مصر را تجربه کنید.با سفرهای دور ونزدیک به کویر مصر سفر کنید.

     

    معرفی کویر مصر
    کویر مصر یکی از جاهای دیدنی مصر در استان اصفهان است و یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعت ایران و از محبوب‌ترین مقاصد اهالی طبیعت گردی و کویرنوردی محسوب می‌شود. این کویر زیبا، توسط رشته کوه‌هایی از جانب غرب، جنوب غرب و جنوب شرق محاصره شده است که بخشی از سلسله جبال کوه‌های فلات مرکزی ایران به حساب می‌آید. کویر مصر در گودال‌هایی طبیعی در کوهپایه‌های این کوه، تپه‌های ماسه‌ای زیبایی را تشکیل داده که هدف گردشگری و کویرنوردی قرار گرفته است. مردم مصر در سال‌های اخیر و به‌خصوص در ایام گردشگری، بیشتر به مشاغل مربوط به اسکان و خدمات به مسافران مصر می‌پردازند. شهرت کویر مصر زندگی آنان را نیز تغییر داده است؛ اما پیش از این، بیشتر به کشاورزی و دامداری مشغول بودند و در کنار کاشت زعفران و گندم، به پرورش شتر نیز اشتغال داشتند.
    حدود ۱۰۰ سال پیش بنیان‌گذار روستای مصر فردی به نام یوسف بود که به شبانی و چراندن گوسفندان می‌پرداخت. عمر این روستا شاید بیشتر از یک قرن نباشد؛ اما همه آن را به نام مزرعه یوسف می‌شناختند تا آنکه قنات‌های روستا خشک و کم آب شد و یوسف را مجبور به حفر چاه با موتورهای دیزلی انگلیسی کرد. چند سال بعد از بهره‌برداری از این چاه، دوباره سفره‌های زیرزمینی آب پایین‌تر رفت تا اینکه یوسف چاه عمیق‌تری را در کویر مصر حفر کرد؛ به همین دلیل اهالی روستاهای هم‌جوار، این روستا را «چاه دراز» نامیدند.
    از آنجایی که یوسف این نام را دوست نداشت، از اهالی خواست چون نام وی یوسف و داستان یوسف پیامبر نیز در سرزمین مصر اتفاق افتاده بود، از آن به بعد نام این روستا را مصر بنامند. اهالی روستا نیز که برای یوسف احترام زیادی قائل بودند، طبق گفته او عمل کردند.

    کویر مصر کجاست؟


    کویر مصر در نزدیکی روستایی به همین نام در ۵۵ کیلومتری خور، در میانه راه دامغان به نائین و اصفهان واقع شده است. خانه‌های روستا در اوج سادگی و درست مانند خانه‌های سایر نقاط کویری ایران ساخته شده‌اند؛ دیوارهای گاه‌گلی، سقف‌های گنبدی و درهای چوبی که هرکدام هماهنگی خاصی با طبیعت کویر دارند. در کنار هر خانه، طویله کوچکی قرار دارد که اهالی در آن‌ها بوقلمون و بز و گاهی شتر نگه‌داری می‌کنند.
    فاصله تهران تا کویر مصر
    فاصله کویر مصر تا تهران، ۶۴۲ کیلومتر است. در حرکت از تهران تا کویر مصر حدود ۹ تا ۱۰ ساعت رانندگی در پیش دارید که از بزرگ‌راه امام رضا شروع می‌شود و باید به‌سمت سمنان و دامغان بروید. از دامغان راهی معلمان و جندق می‌شوید تا در نهایت از طریق جاده‌ای خاکی خود را به روستای مصر برسانید. اگر خودروی شاسی‌بلند دارید، می‌توانید از جاده خاکی سمنان معلمان استفاده کنید که کوتاه‌تر است.

     سفر به کویر مصر با ماشین شخصی

    برای سفر به کویر مصر با ماشین شخصی باید علاوه بر تجربه، خودروی مجهز و تجهیزات مناسب کمپینگ در کویر داشته باشید. لاستیک‌های خودرو باید مناسب باشند تا دچار پنچری نشوید؛ باک بنزین پر باشد و لاستیک زاپاس و چهار لاستیک اصلی خودرو تنظیم باد شوند. برداشتن آب کافی نیز از واجبات این سفر به شمار می‌رود. از آنجا که خودروهای کاربراتوری زود جوش می‌آورند؛ قید سفر با آن‌ها را بزنید.
    کویر زیبا است؛ اما به همان اندازه هم می‌تواند خشن و بی‌رحم باشد. تپه‌های شنی روان، خطر گزیدگی مار و عقرب، خطای دید در طول روز، تشنگی بیش از حد، گم‌شدن و... تنها گوشه‌ای از خطرات سفر شخصی و انفرادی به کویر هستند. بنابراین، کسانی که برای اولین بار به چنین سفری می‌روند، بهتر است از تور کویر مصر استفاده کنند که شامل لیدرهای حرفه‌ای، اقامتگاه بوم‌گردی، جاذبه‌های دیدنی و... می‌شود.

    بهترین زمان سفر به کویر مصر


    کویر مصر آب‌وهوایی گرم و خشک دارد و از همین رو در فصول گرم سال، هوای بسیار گرمی بر منطقه حاکم شده و با فرارسیدن فصول سرد، وضعیت آب‌وهوا معتدل می‌شود. به‌طور کلی، در طول روز به‌خاطر تابش نور خورشید، هوا گرم است و با تاریک‌شدن هوا، دما کاهش می‌یابد و هوا رو به سردی می‌رود.
    با این اوصاف، بهترین زمان سفر به کویر مصر را می‌توان از آبان ماه تا اواسط اردیبهشت دانست؛ هرچند تماشای زیبایی‌ها و طبیعت بکر و آسمان پرستاره کویر مصر باعث شده است که در تمام ایام سال پذیرای طبیعت‌گردها باشد.

    این یک مجموعه کامل، ایمن و راحت برای سفری خاطره انگیز در دل کویر مصر خواهد بود. در این تور شما می‌توانید آرامش را حس کنید. حتی خانواده را همراه خودتان به کویر بیاورید و نگران هیچ چیز نباشید.

    پیشنهاد ما سفر گروهی با تور به کویر مصر میباشد

    کویر گردی با سفرهای دور و نزدیک

    کویر مصر با سفرهای دور و نزدیک هر هفته

    تفریح‌های کویر مصر
     
    شترسواری

    یکی از جذاب‌ترین تفریح های کویر مصر است که گردشگران می‌توانند در محل‌های مشخصی از كویر مصر و نزدیكی روستا سوار بر این شترها شوند. امروزه شترسواری به بخش جدایی‌ناپذیر از تور کویر مصر تبدیل شده است .شترسواری یکی از تفریحات جذاب در کویر مصر است

     

    موتورهای چهار چرخ امکان رانندگی در دل كویر و تجربه عبور از تپه‌های شنی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

     


    اجاره خودروهای آفرود نیز هیجان خاص خود را به‌همراه دارد که می‌توان با آن به گردش در کویر و اجرای حركات نمایشی پرداخت. بی‌شک سرعت و هیجان در این طبیعت بکر، لحظه‌های نابی را برایتان رقم خواهد زد.
     
    سند بوردینگ (شن سواری) هم از ورزش‌های مهیجی است که آدرنالین خون شما را بالا می‌برد؛ پس فقط کافی است یک بورد همراه‌تان باشد تا تجربه وصف‌ناپذیری نصیبتان شود.
    عکاسی از طبیعت کویر مصر هم، تفریح جذاب دیگری است که خاطرات شما را برای همیشه ثبت و ضبط می‌کند و باعث می‌شود که اطراف خود و زیبایی‌هایش را با دقت بیشتری ببینید و از آن لذت ببرید.

    حیوانات کویر مصر

    گونه‌های متنوع حیوانات مانند گربه، روباه شنی، مار جعفری، خرگوش، کارال، انواع جانوران کانگورویی و دو پا، پرندگان شکاری مانند شاهین و نیز حیوانات خزنده مثل مار، رطیل و عقرب از جمله حیوانات کویر مصر هستند.

     


    لوازم ضروری برای سفر به کویر مصر

    همه مناطق کویری با وجود زیبایی منحصربه‌فردشان، طبیعتی خشن و پرخطر دارند؛ از همین رو، به‌همراه داشتن تجهیزات کامل و راهنمای آشنا به منطقه، از الزامات سفر به کویر به شمار می‌رود.
    لباس مناسب کویرگردی: اساسا برای طبیعت‌گردی باید لباسی تن کنید که هنگام پیاده‌روی و کوه‌پیمایی راحت بوده و علاوه بر مقامت نسبت به آب، باد، خاک، رنگی متناسب با طبیعت داشته باشد. علاوه بر این، پوشیدن شلوار و پیراهن آستین بلند مانع از آفتاب‌سوختگی می‌شود. لباس مناسب کویر مصر را می‌توان لباس‌ کتان دانست که به خنک شدن بدن کمک می‌کند.
    قمقمه: برای سفر به کویر، به آب زیاد احتیاج دارید؛ چراکه در صورت گم شدن، اغلب هیچ چشمه یا رودخانه‌ای پیدا نخواهید کرد.
    چادر: با توجه به شب‌های زیبا و پرستاره کویر، برای شب‌مانی در دل کویر به چادر و تجهیزات کمپینگ نیاز خواهید داشت.
    • لباس گرم
    • پتوی نازک
    •بالشت کوچک
    •کرم ضدآفتاب
    •عینک آفتابی
    •کلاه لبه‌دار
    •پاوربانک جیبی
    •پوتین مناسب برای پیاده‌روی در کویر،
    •پماد یا دستبند دفع حشرات،
    •جعبه کمک‌های اولیه
    •وسایل ضروری برای مکان‌یابی در کویر (نقشه، جی‌پی‌اس و قطب‌نما) و... وسایل ضروری سفر به کویر مصر را تشکیل می‌دهند.
    •آینه نیز به‌همراه داشته باشید تا در صورت گم‌شدن بتوانید با کمک انعکاس نور خورشید، جای خود را به دیگران اطلاع دهید.
    نکته: از پوشیدن شلوار جین و لباس‌های زیبا، صندل، کفش‌های شهری، دمپایی و... و همین طور برداشتن جواهرات و لوازم ارزشمند بپرهیزید.

    دریاچه نمک خور و بیابانک در تور کویر مصر با سفرهای دور  ونزدیک

     

     

    زمانی که برای اولین بار دریاچه نمک خور را می‌بینید، احساس می‌کنید که تازه وارد کویر شده‌اید. دریاچه نمک خور همان جایی است که از کودکی تصور غالب ما از کویر را شکل داده. از دور که به این دریاچه نمک نگاه می‌کنید، انگار در آن قسمت، زمین ترک برداشته. اما نزدیک که می‌شوید، خواهید دید که اشکال پنج ضلعی بسیار منظمی از نمک بر سطح کویر ایجاد شده‌. دریاچه نمک خور در هنگام غروب بسیار زیبا خواهد بود و در هر فصل، از ترکیب با خاک رس کویر، رنگی تازه به خود می‌گیرد. پس حتما در بازدید از این جاذبه دیدنی، به شکلی برنامه ریزی کنید که غروب را از قاب این دریاچه نظاره کنید.

    آفرود سواری در تور کویر مصر با سفرهای دور  ونزدیک 

    یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های کویرگردی، آفرود سواری است. شما می‌توانید در کنار رانندگان ماهر آفرود بنشینید و از رمل‌های شنی بالا و پایین بروید. آفرود سواری بسیار هیجان انگیز است و سطح آدرنالین خون شما را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید فرمان را به دست بگیرید و شخصا رانندگی کنید، می‌توانید موتورهای چهار چرخ یا ماشین‌های باگی را اجاره کرده و برای مدتی محدود خودتان لذت آفرود سواری را بچشید.

    شب کویر در تور کویر مصر با سفرهای دور  ونزدیک

     

     

    شب کویر با روز آن کاملا متفاوت است و انگار فصل تازه‌ای از کتاب کویر را برای ما آشکار می‌کند. در کویر خبری از آلودگی نیست و آرامش شب‌های آن مثال زدنی است. در کمپ‌های بوم‌گردی می‌توانید آتشی روشن کنید و با دوستان خود کنار آن جمع شوید. کمی که سکوت کنید، جز صدای چرق چرق سوختن چوب چیزی به گوش شما نخواهد رسید. سرتان را که بالا بگیرید، می‌خواهید با دست ستارگان آسمان بی‌کران را بچینید! شب کویر یک تجربه فراموش نشدنی در زندگی شما خواهد بود.

    رمل های شنی اصلی‌ترین و زیباترین جاذبه کویر مصر هستند
    وجود چاه آب عمیق، سرسبزی منطقه بیابانی و کشت درخت گز و... جهت جلوگیری از جابه‌جایی شن‌های روان، بلواری به عرض حدود ۵۰ متر در داخل روستا، وجود خانه‌های کویری و بازسازی آن‌ها جهت اسکان توریست، موتورسواری و شترسواری در کویر مصر و از همه مهم‌تر نیزارهایی وسیع و سرسبز در فاصله پنج کیلومتری روستای مصر و تپه‌های شنی اطراف آن، از جمله عواملی هستند که باعث رونق تور کویر مصر از تهران و شهرهای دیگر شده‌اند.
    آسمان کویر چنان به شما نزدیک است که حس می‌کنید اگر دستتان را دراز کنید، می‌توانید ستاره‌ای از آن بچینید. این آسمان خیره‌کننده تنها موردعلاقه چشمان غیرمسلح نیست؛ چراکه ستاره‌شناسان هم می‌توانند در تمام فصول سال بدون هیچ مانعی در روستای مصر به تماشای ستارگان بنشینند.
    رمل‌ها اصلی‌ترین جاذبه کویر مصر هستند. پشته‌های شنی از ماسه روان که تا پشت دیوار خانه‌های روستایی سرک کشیده‌اند. تماشای وسعت رمل‌های زردرنگ در کویر مصر تجربه‌ای به‌یادماندنی‌ را برایتان رقم خواهد زد.
    از دیگر نقاط دیدنی این منطقه می‌توان به دریاچه نمک خور و کویر طبقه واقع در ۵۰ کیلومتری جاده خور طبس، روستای گرمه، روستای محمدآباد کوره گز، روستای عروسان، روستای فرحزاد، جاده کاروان گذر عروسان بیدستان، جاده آفرود ابراهیم زهرا، ریگ کله؛ چال سلکنون، نیزار مصر، دریاچه نمک سلکنون، تخت عباسی، تخت عروس و رمل‌های ماسه‌ای اطراف روستا اشاره کرد.

    چال سلکنون سفرهای دور  ونزدیک
    چال سلکنون در جنوب کویر بزرگ مرکزی ایران و در شمال روستای مصر واقع شده است و از جاهای دیدنی کویر مصر به حساب می‌آید. چال‌ها به مناطقی گفته که نسبت به مناطق اطراف دارای ارتفاع کمتری هستند و حالت فرورفتگی در زمین دارند. چال سلکنون نیز فرورفتگی زیبایی است که تپه‌های شنی آن را احاطه کرده‌ و منظره جالبی به وجود آورده‌اند.
    برای رفتن به چال سلکنون و دریاچه سلکنون باید از روستای مصر به طرف شمال بروید و پس از روستای فرحزاد، دو راهی چال سلکنون را در پیش بگیرید تا به دو راهی دیگری برسید که مسیر شمالی، شما را به چال سلکنون و مسیر شمال شرقی به دریاچه نمک سلکنون، تخت عروس و تخت عباسی می‌رساند.

     

    قلعه و بافت قدیمی بیاضه سفرهای دور  ونزدیک

    روستای بیاضه در بخش کویری اصفهان در ۵۰ کیلومتری جنوب شرقی خور قرار دارد و از نخلستان‌ها و آثار تاریخی تشکیل می‌شود. جالب اینکه در سفرنامه ناصر خسرو، به قلعه تاریخی بیاضه با بیش از هزار سال قدمت و معماری بناهای عصر ساسانی اشاره شده است. علاوه بر بازدید از قلعه، قدم‌زدن در نخلستان‌های سربه‌فلک‌کشیده نیز می‌تواند برای شما جذاب باشد. هتل روستای بیاضه که در بلندای کویر قرار دارد، به‌لطف نمای زیبا، آب‌نما و اتاقک‌هایش دل هر گردشگر داخلی و خارجی را می‌برد.

    تخت عروس سفرهای دور  ونزدیک
    تخت عروس از زیباترین مناطق کویری ایران به حساب می‌آید که از بالای آن می‌توان تپه‌های شن روان، چال سلکنون، روستای مصر، تخت شور و در صورت مساعدبودن هوا، باتلاق‌های کویر مرکزی و کوه‌های دامغان را مشاهده کرد.
    دیواره‌های شرقی و نیمه شمالی در اثر فرسایش به شکل پلکانی درآمده‌ و منظره‌ حیرت‌انگیزی ایجاد کرده‌اند. به‌واسطه بادهای شدید، سنگ‌ریزه‌های زیادی در بالای تخت وجود دارد. مردمان کویری به مناطق زیبا لقب عروس می‌دادند و چشم‌انداز زیبای بالای این تخت، علت نام‌گذاری این منطقه به تخت عروس بوده است .

        

    دریاچه نمک کویر مصر
    دریاچه نمک سلکنون در شمال شرقی روستای مصر قرار دارد و آب آن از پساب‌ کشاورزی تامین می‌شود. در سال ۱۳۵۵ سیلی در منطقه مصر اتفاق می‌افتد که به‌تبع آن دریاچه بزرگی در این نقطه به وجود می‌آید و به همین دلیل به آن «سیل کنون» می‌گفتند؛ هرچند به مرور زمان به سلکنون تغییر یافت.
    دریاچه نمک خور نیز بزرگ‌ترین دریاچه نمک فصلی ایران و یکی از بزرگ‌ترین منابع استخراج پتاس در جهان است که ۲۰۰۰ کیلومتر وسعت دارد. دریاچه پوشیده از اشکال پنج‌ضلعی نمک است که به‌دلیل اختلاف زیاد درجه حرارت روز و شب و شکسته شدن لایه نمک سطحی، رطوبت از لایه‌های زیرین خارج و این چندضلعی‌های نمکی تشکیل می‌شود.

    قیمت تور کویر مصر

    قیمت تورهای کویر مصر نسبت به سفرهای انفرادی و کویرهای دیگر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. قیمت این تور به فصل سفر شما بستگی دارد. زیرا در شش ماه دوم سال، هزینه اقامت در کویر افزایش پیدا می‌کند. سفر با وسیله نقلیه توریستی و اقامت در اماکن بوم‌گردی دو عاملی هستند که می‌توانند باعث کاهش قیمت تور کویر مصر شوند. در حال حاضر قیمت این تور در مقایسه با تورهای مسافرتی دیگر، بسیار مقرون به صرفه است و همه اقشار جامعه می‌توانند در آن شرکت کنند. مشاوره رایگان تور کویر با سفرهای دور ونزدیک

    بهترین زمان سفر به کویر مصر

    همانطور که می‌دانید، هوای کویر بسیار گرم و خشک است. به همین خاطر، طبیعتا شش ماه دوم سال برای رفتن به  این سفر هیجان‌انگیز مناسب‌تر خواهد بود. اما اگر قصد شرکت در تورهای کویر مصر را دارید، بهتر است زمانی بین آبان ماه تا اردیبهشت ماه را انتخاب کنید. اواخر اردیبشهت هوا شروع به گرم شدن می‌کند و قیمت تورهای کویری نیز به شدت کاهش می‌یابد. بسیاری از گردشگران، تعطیلات نوروز را برای سفر به کویر مصر انتخاب می‌کنند. در این ایام روز‌ها خیلی گرم و شب‌ها خیلی سرد نیست، اما قیمت تور طبیعت گردی کویر مصر نیز افزایش پیدا می‌کند. با سفرهای دور و نزدیک بهترین تورهای کویر رو تجربه کن.

    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک با سایت Dooronazdiktravel.ir رزرو آنلاین تور کویر مصر در خدمت شما هستیم.

    با مجوز رسمی گردشگری و میراث فرهنگی با بیمه مسافرتی ، اقامت ، وعده های غذایی، راهنما ، اتوبوس توریستی و گشتهای مهیج

     

     

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

     

    نحوه خرید تور کویر مصر

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    کویرمصر ، تورکویرمصر ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تورکویرمصرشاد ، تورکویرمصرارزان ، تورشادکویرمصر ، تورارزان کویرمصر ، تور شاد کویر مصر ، تور ارزان ، تور ارزان کویر مصر  ، تور کویر ، تور کویر مصر ، تور مصر ، تورکویرمصر ، کویر مصر ارزان ، تخفیف تور کویر مصر ، تور کویر گردی ، تور شاد کویر ، تور یکروزه کویر ، تور کویر چند روزه ، تور کویر مصر دو روزه ، تور کویر مصر چند روزه ، تور کویر مصر کویر مصر ، کویر مصر کجاست ، کویر گردی ، تور طبیعتگردی کویر ، طبیعتگردی کویر مصر ، سفر کویر مصر ، تور مسافرتی کویر مصر ، تور کویر از تهران ، تور کویر از قم ، تور کویر کاشان ، تور کویر مصر از کرج ، تور کویر مصر 

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور گلابگیری کاشان نیاسر | قمصر {بهار 1403}

    نیاسر کاشان
    تخفیف 20 %
    772,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور قلعه رودخان | ویژه نوروز و بهار 1403

    قلعه رودخان
    تخفیف 10 %
    936,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه شیراز {بهار 1403}

    شیراز
    تخفیف 10 %
    5,850,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور رامسر | جواهردشت | لاهیجان | سماسوس

    رامسر
    تخفیف 15 %
    2,550,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    دریاچه الیمالات و ساحل محمودآباد

    آمل
    تخفیف 15 %
    892,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور جنگل ابر | تور جنگل ابر 1403

    شاهرود
    تخفیف 10 %
    2,691,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور طبیعتگردی یکروزه تنگه دار نوشهر

    نوشهر
    تخفیف 10 %
    945,000 تومان